Urząd Miejski i M-GOPS w Choroszczy pracują dłużej
Wydłużone – w stosunku do okresu poprzedniego – godziny pracy: 7.30-15.30, dotyczą dni powszednich: od poniedziałku do piątku.
Jednocześnie informujemy, że – DO ODWOŁANIA:
* wstrzymane zostają bezpośrednie wizyty interesantów umawiane do Burmistrza Choroszczy oraz Kierownictwa magistratu;
* utrzymane zostają obostrzenia dotyczące przyjmowania interesantów przez pracowników merytorycznych. Niezmiennie prosimy, by Szanowni Państwo interesanci realizowali sprawy głównie:
– poprzez kontakt telefoniczny,
– kontakt mailowy,
– w sprawach bezwzględnie koniecznych i niecierpiących zwłoki (tj. wydawanie, składanie oraz odbieranie dokumentów), kontaktowali się z Urzędem i M-GOPS w Choroszczy jedynie przez Biuro Podawcze Urzędu, najlepiej po wcześniejszymi umówieniu się z pracownikiem merytorycznym.
Nadal utrzymana jest, ustawiona na parterze Urzędu SKRZYNKA PODAWCZA, DO KTÓREJ INTERESANCI WRZUCAJĄ KORESPONDENCJĘ skierowaną do Urzędu Miejskiego oraz Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Choroszczy
* KASA URZĘDU – jest nieczynna do odwołania. Wszelkie należności wobec gminy prosimy regulować w sposób elektroniczny;
* praca Urzędu Stanu Cywilnego w Choroszczy:
– w wypadku:
1) zgłoszenia zgonu;
2) złożenia i odbioru dowodu osobistego
– należy zgłosić się do Biura Podawczego Urzędu Miejskiego, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się (85 713 22 22);
UWAGA: w soboty i niedziele – zgłoszenia zgonów nadal nie będą przyjmowane.
* PRACA ŚRODOWISKOWA pracowników socjalnych jest nadal ograniczona do koniecznego minimum
Dziękujemy wszystkim Państwu za zrozumienie dla zaistniałej sytuacji. Od początku epidemii pokazaliśmy, że rozumiemy sytuację i jesteśmy zdyscyplinowani i że tylko nasze wspólne odpowiedzialne zachowania i działania dadzą pożądany skutek.
Źródło: Urząd Miejski w Choroszczy