Urząd Miejski i M-GOPS w Choroszczy – organizacja pracy w czerwonej strefie

Od 3 października 2020 roku – DO ODWOŁANIA czerwonej strefy:

OGRANICZONE SĄ BEZPOŚREDNIE WIZYTY INTERESANTÓW, umawiane do Kierownictwa Urzędu;

OBOWIĄZUJĄ OBOSTRZENIA DOTYCZĄCE PRZYJMOWANIA INTERESANTÓW: prosimy Interesantów, by sprawy w UM Choroszcz i M-GOPS w Choroszczy realizowali głównie:
– telefonicznie (85 713 22 00 – sekretariat Urzędu),
– mailowo (urzad@choroszcz.pl).

W sprawach bezwzględnie koniecznych i niecierpiących zwłoki (tj. wydawanie, składanie oraz odbieranie dokumentów), prosimy, by Interesanci kontaktowali się z UM Choroszcz i M-GOPS w Choroszczy JEDYNIE PRZEZ BIURO PODAWCZE URZĘDUpo wcześniejszymi umówieniu się z pracownikiem merytorycznym. Nry tel. znajdują się tu: KONTAKTY

Przypominamy, że przy bezpośrednim kontakcie, OBOWIĄZUJE NAKAZ ZASŁANIA UST I NOSA

Nadal utrzymana jest, ustawiona na parterze Urzędu
SKRZYNKA PODAWCZA,
DO KTÓREJ PROSIMY WRZUCAĆ KORESPONDENCJĘ
skierowaną do UM Choroszcz i M-GOPS w Choroszczy

KASA URZĘDU – jest zamknięta. Należności wobec Gminy Choroszcz prosimy regulować w sposób elektroniczny;

praca Urzędu Stanu Cywilnego – w wypadku:
1) zgłoszenia zgonu;
2) złożenia i odbioru dowodu osobistego
– prosimy zgłosić się do Biura Podawczego Urzędu Miejskiego, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się (85 713 22 00).

UWAGA: w soboty i niedziele – zgłoszenia zgonów nie są przyjmowane

PRACA ŚRODOWISKOWA pracowników socjalnych jest ograniczona do minimum

Dziękujemy za zrozumienie dla zaistniałej sytuacji